Mange små og store advokatselskaper bruker BankID for identifisering og signering av avtaler med klienter. Les mer om hvorfor en digital løsning er smart.

Hverdagsmagi. Garantert papirfritt.
Enkelt. Trygt. BankID er en enkel elektronisk legitimasjon for sikker identifisering og signering på nett. I den fysiske verden brukes kulepenn ved signering av en kontrakt, en versjonskontroll eller andre dokumenter. I den elektroniske verden kan du bruke BankID.

• Papir har kostnader; printing, scanning, porto og papir. Ikke minst behandling av dokumenter
• Det er tidkrevende og kostbart å holde styr på dokumenter i et fysisk arkiv
• Betydelig hurtigere arbeidsflyt og svar bidrar til raskere saksbehandling, og ansatte kan bruke tiden sin på det som er viktig
• Trygghet rundt underskrifter fører til færre tvistesaker

Elektronisk signering er enklere for partene og like bindende som fysiske underskrifter. Dokumentene lagres trygt og enkelt i et elektronisk arkiv, og man kan være trygg på at riktig person har signert med automatisk sjekk mot offentlige registre.

Har du problemer med din BankID, kontakt brukerstøtte i banken din. 

Vil du vite mer om BankID til din bedrift?

 

Eller kontakt en av våre partnere