Glad Hjelper

Vi søker:

Servicedeskansvarlig

BankID er ditt digitale jeg som gjør hverdagen enklere. Nå lanserer BankID Norge en helt ny tjeneste, xID. xID lar deg logge inn på de nettsidene du selv vil på en kjapp, trygg og enkel måte. Med xID ønsker vi å gjøre Norge passordfritt.

I forbindelse med opprettelsen av xID og andre spennende tjenester fremover, har vi opprettet en servicedesk for support. Vil du være med å utvikle og drifte denne supportdesken?

For å være en god kandidat til det tror vi at du bør:

  • Være glad i å løse kundeproblemer og skape gode kundeopplevelser
  • Være en person som kan innta fugleperspektivet ved behov
  • Ha sans for detaljer
  • Ha en teknisk interesse og forståelse. Du trenger ikke være nerd, men du kan gjerne være det også (vi har flere allerede). Bare du er en hyggelig en.

Arbeidsoppgaver:

  • Du vil være operativt ansvarlig for support mot sluttbrukere og partnere for flere av våre tjenester
  • Du skal sørge for at vi oppfyller avtalt tjenestenivå og -kvalitet på alle kundehenvendelser
  • Være en pådriver og bidragsyter i å bygge en god kunnskapsbase for all support vi skal levere våre kunder og samarbeidspartnere
  • Følge opp og ivareta opplæring av deltidsansatte (men ikke ha personalansvar) som skal bemanne support etter at du har gått hjem

For å løse dette på best mulig måte mener vi du bør ha:

  • Erfaring med kundeservicearbeid, og gjerne innenfor IT-support
  • Erfaring og kunnskap om ITIL-rammeverket, men du trenger ikke være sertifisert
  • Kjennskap til konseptet servicedesk, og gjerne ha erfaring med Atlassian-produktene JIRA, Confluence og HipChat

Hvis du ennå ikke er overbevist om å søke, så kan vi tilby:

  • Muligheten til å få jobbe med fremtidsrettede løsninger med store markedsmuligheter
  • En sterk merkevare som alle kjenner og har et forhold til
  • En dynamisk organisasjon med et godt miljø hvor vi gjerne tar en matbit og spiller shuffleboard, drar på hyttetur sammen og mye mer
  • Meget gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • 5 ukers ferie, samt ekstra fridager til jul og påske
  • Fleksibel arbeidstid i fine og sentrale lokaler i Oslo, med egen takterrasse hvor vi spiser lunsjen vår når været tillater det

Om BankID Norge:

BankID kan brukes til alt - åpne dører, budgivning, bildeling, helsetjenester og solstudioer - og selvfølgelig nettbank og betaling. Ett passord til alt, og mer digital signering av dokumenter fra sofaen. Bare fantasien setter grenser. Vil du være med å utvikle Nordens mest spennende IT-selskap og jobbe i et nyskapende miljø med skikkelig bra kollegaer? Da må du søke!

BankID er ditt digitale jeg som gjør hverdagen enklere. BankID kan brukes til å digitalisere bedrifter, og over 1300 virksomheter er allerede i gang. Vi er utrolig stolte av BankID og mener vi er nøkkelen til digitaliseringen av Norge. BankID gjør samfunnet grønnere, billigere, raskere og sikrere!

Nå lanserer BankID Norge en helt ny tjeneste som heter xID. xID lar deg logge inn på de nettsidene du selv vil på en kjapp, trygg og enkel måte.

Søk innen 6. mars!

Stillingen som servicedeskansvarlig rapporterer til Drifts- og forvaltningsansvarlig og vil inngå i BankID Norges supportteam som ledes av supportansvarlig.

For mer informasjon om stillingen kan du ta kontakt med Drifts- og forvaltningsansvarlig Erik Larsen på telefon 911 86 055, eller supportansvarlig Andreas Smeby-Diederich på telefon 950 34 288.

Send søknaden din og CV via finn.no