Feilmelding BankID-app - informasjon

Det er dessverre problemer med å overføre informasjon fra den gamle appen din akkurat nå. 

Prøv dette:

- Skru av og på telefonen din. 

- Fungerer ikke det, vent et døgn før du prøver å laste ned den nye BankID-appen igjen. 

- Ta kontakt med banken din for hjelp hvis ingen av disse triksene hjalp.  

- Du kan eventuelt slette appen, for så å laste ned og aktiverBankID-appen på nytt. Husk at du må vente en time underveis i aktiveringen av sikkerhetsmessige årsaker. 

 

Problems with migration of information 

There is a problem with the migration of information from your old BankID App right now. Please try this: 

- Reboot your phone and try again; 

- If that doesn’t help, wait 24 hours and try again; 

- If you are still experiencing this issue, please contact your bank for assistance. 

- Alternatively you can delete the app and download and activate the app again. Be aware that this means there will be a one hour waiting period for security reasons to complete the activation.